Μεθοδολογία – παιδαγωγική προσέγγιση

Η γνώση και η εκμάθηση της ξένης γλώσσας αρχίζει από την ηλικία των 5-6 ετών. Σ’ αυτήν την ηλικία, το παιδί εισάγεται στην ξένη γλώσσα μέσα από μια βιωματική προσέγγιση και πολυαισθητική μάθηση (θεατρικά – παιχνίδια ρόλων, χορός, τραγούδι, ζωγραφική, βίντεο, χειροτεχνίες).

Έτσι, οι μαθητές, ήδη από μικρή ηλικία, αποκτούν θετική στάση απέναντι στην ξένη γλώσσα και κίνητρα για την εκμάθησή της.

Σε όλη τη διάρκεια της εκμάθησης της γλώσσας, η διδασκαλεία υποστηρίζεται από διαδραστικούς πίνακες και πολυμέσα, δανειστική «βιβλιοθήκη» βιβλίων, περιοδικών κα ταινιών, εκπαιδευτικά ταξίδια στο εξωτερικό και δωρεάν μαθήματα ενισχυτικής διδασκαλίας (είτε ατομικά, είτε σε γκρουπ) όταν κρίνεται απαραίτητο.

Εστιάζουμε στον κάθε μαθητή ξεχωριστά αφού ο καθένας έχει τις δικές του ανάγκες, στόχους, ιδιαιτερότητες και φιλοδοξίες.